Siia alajaotusesse on koondatud haridus-ja kasvatusteaduste doktorikooli 2009-2015 info ja materjalid.
Toimunud üritused 2009-2015
48. Haridusteaduste doktoriõppe seminar TÜ juhendajatele 13.-14.augustil 2015 Otepääl Jätkame juunis pooleli jäänud teemasid (Õppeainete arendamine, struktruur, doktorantide edasijõudmine õppes).
47. Teadusartikli kirjutamise intensiivkursus jätkuks mais toimunud kursusele. Läbiviijad Äli Leijen ja Krista Uibu. Toimub 6.-8. augustil 2015 Põlvamaal, Pikakannus. Sel korral ootame ka doktorantide juhendajaid. Kursuse läbinud doktorant oskab püstitada uurimisprobleemi ja fikseerida teadusartikli eesmärki; on omandanud oskuse kirjutada kirjanduse ülevaadet ja sõnastada järeldusi tulemuste põhjal; teab, kuidas kirjutada koherentset teadusartiklit ning oskab vastata retsensendile. Kursusel käsitletakse teadusartikli sisulist ülesehitust ning omandatakse intensiivõppe meetodil tehnikaid ja strateegiaid, mida saab kasutada käsikirja loomisel. Kõiki käsikirju analüüsitakse seminaride käigus, kus õppejõud ja osalejad vaatlevad neid retsensendi positsioonilt.
46. Haridusteaduste doktoriõppekava juhendajate seminar 19. juunil 2015 kella 10.15-16 Tartus Loomemajanduskeskuses Kalevi tn. NB! Jätkuseminar augustis! Kava
45. Dennis D. Embry seminarid Tartus ja Tallinnas. Õpetajatöö toetamiseks võime leida väga mitmeid tulemuslikke praktikaid. Üks neist on Good Behavior Game metoodika ehk VEPA (eestindatud versioon). Juuni esimesel nädalal külastab Eestit Dennis D. Embry (vt http://paxis.org/), kes on lasteaedades ja koolides rakendatava metoodika üks loojatest ning valmis oma meetodit tutvustama. VEPA metoodika on leidnud mujal maailmas küllalt tulemuslikku rakendust. Tänaseks on Tervise Arengu Instituut koolitanud Dennise eestvedamisel esimesed litsenseeritud VEPA mentorid. Koostöös Tervise Arengu Instituudi ja sihtasutusega Kiusamise Vastu viiakse Eestis ellu projekti „Käitumisoskuste mängu (Good Behavior Game) piloteerimine Eestis" ning otsitakse koostöövõimalusi ülikoolidega. Siin saate vaadata eestindatud sekkumise lühitutvustust. 2. juunil 2015. a. kella 11.00-13.00 peab dr. Dennis D. Embry Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudis Salme 1a-212 loeng-seminari Good Behavior Game metoodika tõenduspõhisest rakendamisest (http://paxis.org/publications). Osalemissoovist Tartus palun anda teada hiljemalt 22.maiks e-posti aadressile annika.konsap@ut.ee 3. juunil 2015 kella 11.00 – 13.30 ruumis M-340 tutvustab Dennis D. Embry Tallinna ÜlikoolisVEPA-metoodika rakendamisvõimalusi ning tutvustab oma tänaseid tegemisi uurijana.Osalemissoovist Tallinnas andke palun teada e-postile airi.kukk@tlu.ee
44. Kieli ülikooli professori Heidrun Allerti loeng teemal "Praktikad - õppimine kui vahetustehing" 29. mail 2015 kl 11.15-12.45 Tartus, Salme 1a-209. Ettekandes käsitletakse õppimist kollektiivsete praktikate osana ja nendega seoses olevana, püüdena tulla toime olukorraga, mis muidu oleks ebamäärane. Mingi olukorra mõistmiseks peame selle raamistama ning seda uurima. Seega nõuab mõistmine teatud vahetuskauba tegemist - organismi ja keskkonna vahelist tehingut, nagu sõnastas selle Dewey. Inimestel on hämmastav omadus kujutada ette asju/tulevikke, mida ei ole veel olemas. Siiski ei ole nende kujutletavate tulevike tegelik teostatavus ja elluviidavus ainult meie peades, vaid sotsiaal-materialistlikes praktikates, mida me edasi liikudes taastoodame ja muudame. Palun andke oma osalemisest teada siin: http://lingid.ee/Allert.
43. Teadusartikli kirjutamise intensiivkursus, 3 EAP Äli Leijen, Krista Uibu (Tartu Ülikool) 21.–23. mail 2015 Otepääl, Karupesa hotellis (http://www.karupesa.ee/) Kursuse eesmärgiks on kujundada haridusvaldkonna doktorantide pädevust kirjutada ja avaldada teadusartiklit. Kursusel käsitletakse teadusartikli sisulist ülesehitust ning omandatakse intensiivõppe meetodil tehnikaid ja strateegiaid, mida saab kasutada käsikirja loomisel. Kõiki käsikirju analüüsitakse seminaride käigus, kus õppejõud ja osalejad vaatlevad neid retsensendi positsioonilt. Iseseisev töö: Oma teadusartikli kavandamine ja kirjutamine Kursuse läbinud doktorant oskab püstitada uurimisprobleemi ja fikseerida teadusartikli eesmärki; on omandanud oskuse kirjutada kirjanduse ülevaadet ja sõnastada järeldusi tulemuste põhjal; teab, kuidas kirjutada koherentset teadusartiklit ning oskab vastata retsensendile. Materjalid:
Kasulikud lingid: Kava
42. 21. mail 2015, kella 14.15-16 esineb külalislektor Ph.D. Łukasz Androsiuk (Pomerian University of Slupsk , Instititut of Pedagogy and Social Work) Salme 1a-305 loenguga Role and meaning of ergodic media in the teaching process: Video games as narratiive texts; Video games as mass art; Video games in new education.
41. Seminar 19. mail 2015 Salme 1a-211, Tartus, kl. 10.15-12.00. "The alliance between entrepreneurship and education” Paula Kyrö, endine Aalto ülikooli ettevõtlusõppe professor. Bridging conceptual discussion of education and entrepreneurship has been problematic to both education and entrepreneurship researchers for two decades. Solving this problem leads on the one hand to the transformative capacity of entrepreneurship and on the other hand to its connection to democracy and active citizenship. The dialogue between these two actually provides a new pedagogic form of entrepreneurship that has been identified especially in the Scandinavian educational research. As a form of pedagogy it can be compared to the earlier progressive movement that has emerged as a critic in response to earlier learning paradigms. Slaidid.
40. Seminar 19. mail 2015 Salme 1a-211, Tartus, kl. 14.15-16.00. "Integrative Pedagogy for Professional Development”. Päivi Tynjälä, professor, Jyväskylä ülikool, Soome haridusuuringute instituut. Integrative Pedagogy is a pedagogical model aiming at the development of holistic expertise and diverse generic skills. The basic idea is to integrate main components of expertise: theoretical, practical, self-regulative and socio-cultural knowledge. In the seminar, the model, its applications and research findings will be presented and discussed.
39. Qualitative and mixed methods research designs and data analysis approaches. Intensiivseminar 12.-14.05.2015 Tartus (Antoniuse Õue loovkoda) PROGRAMME Tuesday, 12.05.2015 Wednesday, 13.05.2015
38. Prof. Helena Rasku-Puttonen (Jyväskylä) seminarid Tallinnas, 12. ja 13. mail 2015 Park Inn by Radisson Central Tallinn, Narva mnt 7c.12. mail seminariruumis Studio 3. 15:00-16:30 The new generation in Doctoral studies. Helena Rasku-Puttonen, Marja Kristiina Lerkkanen. The system and organisation of Finnish doctoral studies; recruiting of students, the supervision of doctoral theses and agreements of supervising duties, doctoral seminars, content of doctoral studies, forms of thesis (monographs, compiled of articles), pre-evaluation, Defense and opponents. Alates 16.30 Supervision. 13. mail seminariruumis Studio 2. 10:00-12:00 Responsibilities of supervicing process in doctoral programs 1. Helena Rasku-Puttonen, Marja Kristiina Lerkkanen.
13:00-15:00: Responsibilities of supervicing process in doctoral programs 2. Helena Rasku-Puttonen. 15:30-17:00 Discussion and possibility for individual supervision and discussions Supervision.
37. Täpsus ja neutraalsus teaduskeeles. Helin Puksand (Tallinna Ülikool), Riina Reinsalu (Tartu Ülikool) 28.aprillil 2015 Tartus, Domus Dorpatensises (Raekoja plats 1 / Ülikooli 7) kella 10-18. Koolituse eesmärk. Koolitusel osalejate oskuste, teadmiste ja hoiakute kujundamine teaduskeele valdkonnas. Õpiväljundid. Koolituse läbinud õppija oskab kasutada haridussõnastikku ja teadlikult valida sobiva termini, on teadlik stiilivigadest ja oskab neid vältida. Sisu lühikirjeldus. Teaduskeelelt eeldatakse, et see oleks täpne ja neutraalne. Täpsuse mõiste on mitmetahuline ja see hõlmab nii sisu-, keele- kui ka tekstitasandit. Sisuline täpsus moodustab erialase suhtluse põhialuse, väljendades kirjutaja asjatundlikkust käsitletavas valdkonnas. Keeleline täpsus seostub terminite ja muude sõnade täpse kasutamisega, seejuures peab keelekasutus olema võimalikult neutraalne, objektiivne. Tekstitasandil väljendub täpsus teksti loogilises ülesehituses. Sellel koolitusel keskendume keeletasandile ja käsitleme muu hulgas järgmisi küsimusi:
Ajakava 10.00–11.30 Haridusterminoloogia (Helin Puksand) - „Hariduse ja kasvatuse sõnaraamat“ ja haridussõnastik veebis - Eestikeelsed terminid 11.45–12.30 Terminite tõlkimisest (Helin Puksand) 13.30–15.00 Soovimatu võõrmõju (Riina Reinsalu) - Võõrmõjulised moesõnad - Kategooriavead - Mitmusega liialdamine - Isikustamine 15.15–16.45 Kantseliit (Riina Reinsalu) - Sisutühjad kesksõnad - Sobimatud ees- ja tagasõnad - lt-määrsõnad - Nominaalstiil 17.00–17.45 Viitamine iseendale teadustekstides (Riina Reinsalu)
36. Writing in English for Publication: Workshop for PhD students. Djuddah Leijen (Tartu Ülikool) 27.aprillil 2015 Tartus Domus Dorpatensises (Raekoja plats 1 / Ülikooli 7) kella 10-18. The content of this workshop covers the following topics:
The course takes a practical approach. You are expected to be working (or starting to work) on an article. If you are already in the process of writing an article, this work will be used as learning material. In addition, you are expected to take with you, example journal articles from your discipline (or journal where you wish to submit your work). The emphasis of the course is on the process of becoming a more confident and knowledgeable writer. This includes strategies to become a professional academic writer.
35. TÜ akadeemilise kirjutamise seminaride sari kevadsemestril 2014/2015. 1. Writing in English for Publication: Workshop for PhD students. Djuddah Leijen (Tartu Ülikool) 2. Täpsus ja neutraalsus teaduskeeles. Helin Puksand (Tallinna Ülikool), Riina Reinsalu (Tartu Ülikool) 3. Prof. Helena Rasku-Puttonen (Jyväskylä) seminarid
4. Qualitative and mixed methods research designs and data analysis approaches. Intensiivseminar 12.-14.05.2015 Tartus (Antoniuse Õue loovkoda) Aleksandar Baucal, Nevena Buđevac (Serbia), Francesco Arcidiacono (Šveits), Äli Leijen 5. Teadusartikli kirjutamise intensiivkursus, 3 EAP, 21.–23. mail 2015 Otepääl. Äli Leijen, Krista Uibu (Tartu Ülikool)
34. Konverents "Traditsioon ja Innovatsioon hariduses" 16.04.2015 / Päev doktorantideleKonverentsipäeva peaettekanded keskenduvad doktoriõppe võimalikele arengutele Eestis ja Euroopas tervikuna. Ettekandeid teevad Eesti Teaduste Akadeemia president prof Tarmo Soomere, prof Priit Reiska (TLÜ), prof Marika Veisson, prof Katrin Niglas (TLÜ), prof Edgar Krull TÜ) ja PhD Marvi Remmik (TÜ) ning doktorandid. Konverentsi raames esitletakse posternäitust valikut Eestis, taasiseseisvumise ajal kaitstud haridus- ja kasvatusteaduste alastest doktoritöödest. Konverents toimub Tallinna Ülikooli Terra maja aulas (Narva mnt 25). Algusega kl 10.00, orienteeruv lõpp kl 17.00 Konverentsile on oodatud kõik doktorandid, juhendajad ja teised huvilised kes huvituvad doktoriõppes toimuvast ja selle tulevikusuundumustest.
Päevakava 9.30 Registreerimine 10.00 Avamine 10.15 Ettekanded. Prof. Tarmo Soomere (Eesti Teaduste Akademia), prof. Priit Reiska (Tallinna Ülikool), prof Katrin Niglas (Tallinna Ülikool), prof. Edgar Krull (Tartu Ülikool) ja PhD Marvi Remmik (Tartu Ülikool) 12.30 Paus 13.30 Doktorantide ettekanded. 1. Sessioon 15.00 Doktorantide ettekanded. 2. Sessioon 17.00 Konverentsi lõpp Detailne programm. Lae alla PDF Peaettekanded Akadeemik prof. Tarmo Soomere (Eesti Teaduste Akademia) (Ettekanne pdf ) Prof Edgar Krull (TÜ) (Ettekanne pdf ) PhD Marvi Remmik (TÜ) ja vanemteadur Äli Leijen (TÜ) (Ettekanne pdf ) Prof. Priit Reiska (TLÜ) ja prof. Marika Veisson (TLÜ) (Ettekanne pdf ) Prof Katrin Niglas (TLÜ) (Ettekanne pdf ) Sektsioon 1 - Õppimine ja õppimise juhendamine alus- ja üldhariduses / Juhib dotsent Tiia Õun
Sektsioon 2 - Individuatsioon, identiteet ja õppimine / Juhib prof Airi Liimets
Sektsioon 3 - Mitmekultuuriline kool ja PISA uuringud / Juhib prof. Aino Ugaste
Sektsioon 4 - Õpetaja töö erinevates kontekstides / Juhib prof Krista Loogma
Sektsioon 5 - Autonoomia ja väärtused / Juhib prof Larissa Jõgi
Sektsioon 6 - Infotehnoloogia ja disainiõpe hariduses / Juhib vanemteadur Mart Laanpere
33. Seminar doktorantidele ja juhendajatele. Teema: "Artikliväitekiri - kuidas seda kirja panna" ja "Atesteerimise põhimõtted 2014 õ/a" Tallinna Ülikoolis, 13.03.2014, läbiviija prof. Katrin Niglas. Prof. Katrin Niglase juhitud seminar on mõeldud eelkõige doktorantidele, kes kavatsevad kirjutada või juba kirjutavad oma väitekirja artiklitele tuginedes. Seminaril on põhiliseks arutluse all olevaks teemaks doktoritöö analüütilise ülevaate kirjutamisega seotud küsimused. Prof. Niglase sõnul on ühise arusaama kujundamine analüütilisele ülevaatele (ja doktoritööle tervikuna) esitatavatest ootustest ja nõuetest väga oluline, et tagada väitekirjade kvaliteet. Seminari teine pool, keskendub doktorantide atesteerimise põhimõtetele.2014 õ/a.
32. 16.-19. veebruaril külastab ESF doktorikooli toel Tartu Ülikooli Hollandist professor Robert-Jan Simons. Ta on põhitäitja TÜ IUTs Nutikad tehnoloogiad ja digitaalne kirjaoskus õppimiskäsituse muutmisel. Tema CV on leitav ETISest. Tegu on suhteliselt laia profiiliga väga suure juhendamiskogemusega teadlasega (tema juhendamisel on kaitsnud üle 50 doktorandi). Ta on visionäär, kes oskab kindlasti anda väärtuslikku tagasisidet või küsida õigeid küsimusi, kui arutada meie doktorantide uuringute disaine. Seega oleks temalt väga palju õppida nii doktorantidel endil kui ka juhendajatel. Oleme kavandanud kolm seminari ja ühe loengu (kõik Tartus, haridusteaduste instituudi majas): 1. E 16.02 kl 14-16 seminar IT hariduse teemalistest doktoritöödest (Salme 1a-104) 2. T 17.02 kl 14-16 loeng Mind shifts related to learning (Salme 1a-204) 2. K 18.02 kl 14-16: seminar Eneseregulatsioon ja õpimotivatsioon (Salme 1a-104) 3. N 19.02 kl 10-12: seminar Palume registreeruda hiljemalt 12. veebruaril aadressil http://lingid.ee/simons
31. Sisuanalüüsi seminar 5.02.2015 kella 10.00-16.00 Salme 1a-212 Tartus Lektor Liisa Postareff Koolitus tutvustab kvalitatiivse sisuanalüüsi nii induktiivset kui deduktiivset meetodit. Seminar koosneb kolmest faasist. Seminari esimeses faasis tutvustatakse meetodi olemust, keskseid mõisteid ja protseduure. Seminari teises faasis on rakendatakse kvalitatiivset sisuanalüüsi intervjuu analüüsimisel. Kolmandas faasis analüüsitakse meetodi võimalusi ja piiranguid.
Materjalid Soovituslikud artiklid: 1 ja 2 ja 3.
30. Videoseminar "Artikliväitekirja analüütilise ülevaade- kuidas seda kirja panna" Tallinna ja Tartu Ülikooli vahel 14.01.2014
29. Dr. Anne Lee juhendamiskoolitus juhendajatele "Effective research supervision", 18.-19. oktoober 2013, Rakveres.
28. Prof. Kathy Sylva seminar juhendajatele ja doktorantidele "What does high quality early education look like on the ground", 26. - 27. august 2013, Tallinnas.
27. HKDK ja ERMECi intensiivne suvekursus doktorantidele 16.-27.augustini 2013 Jindrichuv Hradec, Tšehhi VabariigisKursuse eesmärk on kokku tuua eri Euroopa maade doktorandid, et neil oleks võimalus suvises ja loomingulises õhkkonnas arutleda olulistel teemadel. Sel aastal on erilise tähelepanu all uurimismeetodite kasutamisvõimalused haridusega seotud uuringute läbiviimisel. Arutelud toimuvad eelkõige väikestes (5-6 in) rühmades, mida nõustab üks professor. Kursuse käigus tuleb igal doktorandil teha ettekanne oma pooleli olevast tööst, keskendudes kasutatavale uurimismeetodile või metoodikale. Lisainfot toimumispaiga kohta: http://www.jh.cz/cs/fotogalerie/jindrichuv-hradec.html http://en.wikipedia.org/wiki/Jind%C5%99ich%C5%AFv_Hradec Töökeel -inglise keel Taotluste esitamise tähtaeg on 1. aprill 2013 Lisainfo ja taotluste esitamine: HKDK projektijuht Jarmo Karing; karing(at)tlu.ee Põhjalik inglise keelne tutvustus
26. Konverents Doktorid Eesti ühiskonnale 5. oktoobril 2012 TartusSel sügisel möödub 20 aastat sotsiaalteaduskonna loomisest Tartu Ülikoolis. 1992. aasta sügisel alustas Tartu Ülikoolis esimest õppeaastat sotsiaalteaduskond. Teaduskond, mille loojaks ja esimeseks juhiks oli emeriitprofessor Rein Taagepera, on tänaseks suuresti kasvanud, arenenud ja muutunud. Õigupoolest ei olegi see enam sama teaduskond, sest lisaks laienemisele ühinesid alates 2010. aastast sotsiaalteaduskond ja haridusteaduskond – moodustades uue, sotsiaal- ja haridusteaduskonna. Vt täpsemalt http://www.sh.ut.ee/et/aastapaevakonverents-doktorid-eesti-uhiskonnale 25. Tegevus 2 projekti ettevalmistav seminar "Õpetaja kujundav hindamine ja õpilaste reflektsioon. Hollandi ja Eesti näitel./ Teacher formative assessment and student reflection. Nederlands and Estonian practices"13.09.2012 Tartus, Dorpati konverentsikeskuses (Grindel)11.00-13.00 Marieke van der Schaaf 13-14 Dinner 14.00-15.45 Anita Kärner ja Maria Jürimäe 15.45-16.30 Anne Okas Seminari põhiesinejaks on Utrechti Ülikooli dotsent Marieke van der Schaaf teemal Õpetaja kujundav hindamine ja õpilaste reflektsioon (Teacher formative assessment and student reflection). Ettekandele järgneb arutelu Hollandi ja Eesti kogemusest valdkonnas. Eesti uurimusi selles valdkonnas tutvustavad Anita Kärner, Maria Jürimäe ja Anne Okas. 24. HKDK ja ERMECi intensiivne suvekursus doktorantidele 16.-27.augustini 2012 HaapsalusKursuse eesmärk on kokku tuua eri Euroopa maade doktorandid, et neil oleks võimalus suvises ja loomingulises õhkkonnas arutleda olulistel teemadel. Sel aastal on erilise tähelepanu all uurimismeetodite kasutamisvõimalused haridusega seotud uuringute läbiviimisel. Arutelud toimuvad eelkõige väikestes (5-6 in) rühmades, mida nõustab üks professor. Kursuse käigus tuleb igal doktorandil teha ettekanne oma pooleli olevast tööst, keskendudes kasutatavale uurimismeetodile või metoodikale. Töökeel -inglise keel Taotluste esitamise tähtaeg on 5. märts 2012 Lisainfo ja taotluste esitamine: HKDK projektijuht Jarmo Karing; karing(at)tlu.ee Põhjalik inglise keelne tutvustus
23. HKDK kevadkool Klassitunni videosalvestiste analüüsi meetodid, elektroonilise platvormi tutvustus 1. juunil 2012 Tartus
22. Professor William F. McComas'i seminarid Tartus 28.-30. mail 2012 Põhjalikum info SIIT.
21. HKDK talvekool 2.-3. märtsini 2012, Pärnus. Avalik esinemine. Kõne- ja hääletreening.Lektorid Härmo Saarm ja Toomas Lõhmuste Kursuse tutvustus. Talvekooli juhendatakse osalejaid edastama oma sõnumit selgelt ja mõjusalt. Kõne- ja hääletreeningu eesmärk on õpetada tunnetama häält kui instrumenti.Käsitletakse esinemisega seotud aspekte. Põhjalikum tutuvustus SIIT.
20. Haridusteaduse intensiivseminar 24. jaanuaril 2012 Moostes
19. HKDK seminar "Survey of Research on Graduate Education in the U.S.A. Reflections on International Ph.D Studies at the University of Tartu" 10. jaanuaril 2012 Tartus Lector: Dr James E. Groccia, Fulbright visiting Professor, Institute of Social Sciences, University of Tartu, Director, Biggio Center for the Enhancement of Teaching and Learning and Associate Professor, Higher Education, Auburn University
18. HKDK intensiivkursus Loodusteadusliku kirjaoskuse kaasaegsed käsitlused Eesmärk: 17. Prof. Aaro Toomela (Tallinna Ülikool) seminar juhendajatele "Kaasaeg sotsiaal- ja käitumisteadustes: teadus, mänguteadus ja teaduse mängimine", Tallinnas 30.11.2011, hotellis "Nordic Hotel Forum" (Viru Väljak 3, Tallinn)16. Algas taotlemine 2012.a. tegevuste jaoks doktorantidele ja juhendajateleTingimused lae alla SIIT
15. PEETER PÕLLU PÄEV IV 2011 - üliõpilaste teaduskonverents Programm lae alla SIIT.
14. Haridusteaduse ja õpetajakoolituse seminar 14. oktoobril 2011 Kubijal
13. Hollandi haridusteadlaste Dr. Paulien Meijeri ja prof. P. Robert-Jan Simonsi seminar Haridusteaduste doktoriõppest Tartus 4. oktoobril 2011 12. Prof. William Pinari (Briti Columbia Ülikool, Kanada) seminar Tallinnas 22.08.2011Teema: Kaasaja allegooriad: õppekava areng nartsissisimi ja kaasajalisuse kultuuris
11. Doktorikooli kevadseminar Tallinnas 9.aprillil 2011Teema: Kuidas kirjutada head doktoritööd? Ettekannetega esinevad Peter K. Smith Londoni Ülikooli Goldsmith Kolledžist ja Manjula Waniganayake Macquarie Ülikool, Sydney. Vaata lähemalt päevakava. 10. Doktorikooli talvekool Põlvas 11.-12. märtsil 2011Vaata lähemalt programm.
9. HKDK TLÜ nõukogu jagas 2011.a. tegevuste jaoks toetusi.Toetatud HKDK TLÜ doktorantide ja tegevuste loetelu leiad TEGEVUSED > Stipendiumid/ Toetused Uuendatud 07.02.2011 8. Doktorantide jätkuõppe avalduste vastuvõtt ja tingimusedJätkuõppe kord Tallinna Ülikoolis Haridus- ja kasvatusteaduste doktorikooli õppekavade jätkuõppe õppekohale kandideerimiseks tuleb esitada järgmised dokumendid:
Dokumendid tuleb esitada vahemikus 19.- 26.jaanuar 2011 Jarmo Karingule (Uus-Sadama 5 - 467, Tallinn 10120) või saata digiallkirjastatult karing@tlu.ee. Vestlus kandidaatide ja vastuvõtu komisjon vahel toimub 28. jaanuaril 2011 ajavahemikus kl 11.30 – 13 ruumis M-446. Vestluseks palume planeerida 15 min. Kellaaegade osas võetakse kandidaatidega ühendust 26. jaanuari pärastlõunal. Lisainfo: Jarmo Karing, tel 56 657 963 või karing@tlu.ee. Tartu Ülikooli tingimused ja dokumendid on kättesaadavad SIIN
7. Doktorikooli tegevust 2 (rahvusvahelised interdistsiplinaarsed projektid) tutvustav seminar 17. detsembril 2010 Tartus 6. On avatud taotlusvoor doktoritöö valmimist toetavate tegevuste jaoks 2011 aastal.Toetusi saab taotleda järgmiste tegevuste jaoks: 1) Interdistiplinaarse ja/ või rahvusvahelise projekti algatamiseks, läbiviimiseks, või projektis osalemiseks (Projekti tegevus nr 2) 2) Välis(kaas)juhendaja kutsumine Eestisse (Projekti tegevus nr 3.3) 3) Välislähetus doktorantidele (Projekti tegevus nr 3.4) 4) Artikli tõlkimine ja/ või toimetamine (Projekti tegevus nr 3.5) 5) Artikli tehniline toetus (Projekti tegevus nr 3.5) 6) Juhendaja välislähetuse toetus (Projekti tegevus nr 4) Toetuste taotlusvormid on kättesaadavad kodulehel TEGEVUSED > TAOTLUSVORMIDTaotluste esitamise periood on 26.11.2010 - 10.01.2011 5. Kvalitatiivsete uurimismeetodite seminar, 3. - 4. detsembril 2010 Rakveres.Lektoriteks prof. Katrin Niglas (TLÜ) ja Marin Gross (TLÜ). Prof. Katrin Niglase ettekanne puudutab järgmisi teemasid: erinevad uuringutüübid, uuringu disain, uurimismetodoloogia jt. Marin Grossi seminar keskendub Nvivo tarkvara kasutamisele kvalitatiivse uurimistöö andmete analüüsimisel. Päevakava saab alla laadida SIIN.
4. HKDK koolitus doktorantidele ja juhendajatele Doktoriuuringute publitseerimise võimalusi
3. MPLUS COURSE (9-11th June 2010 in Tartu)
PROGRAM OF THE COURSE
2. Doktorantide kevadkool Viljandis 9. - 10. aprillil 2010 Lektoriteks prof Tero Autio, prof Hannele Niemi ja prof Paul Ilsley Programmi saab alla laadida SIIN.
1. Koolituspäev The Doctoral Journey: Phases and Destination.
|